Slide Two
Slide One
Slide Three
Slide Three - copy
Slide Three - copy - copy - copy
previous arrow
next arrow

Regulamin

I. Informacje ogólne

1) Właścicielem strony internetowej/Sklepu Lamili.pl jest firma Lamili Lidia Skawska z siedzibą w Frydman, adres: 34-435 Frydman,  Nip 735 258 78 64

2) Strona prowadzi sprzedaż wysyłkową akcesoriów i mebli do domu za pośrednictwem sieci Internet.

II. Dane kontaktowe

adres e-mail : biuro@lamili.pl

III. Składanie i realizacja zamówień

1) Zamówienie w Sklepie może złoży

osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych (dalej „Zamawiający”).

2) Zamówienia na produkty marki Lamili można składa

w Sklepie za pośrednictwem strony www.lamili.pl.

3) Nasze produkty są sygnowane naszym logiem,są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski z certyfikatem na materiał z którego wykonany jest produkt.

Prezentowane na stronach Sklepu zdjęcia i inne formy wizualizacji oraz prezentacji wyrobów nie oddają jej rzeczywistej wielkości – mają jedynie charakter informacyjny.

4) Złożenie zamówienia na stronie internetowym Lamili.pl stanowi zawarcie prawnie wiążącej umowy Sprzedaży pomiędzy Lamili Lidia Skawska a Zamawiającym.

5) Zamówienia przyjmowane są do realizacji w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku), w godzinach 9:00 -18:00.

6) Zamawiający wskazuje na:

a) Zamawiany towar

b) Adres, na jaki ma by

dostarczony zakupiony towar

c) Sposób dostawy

d) formę płatności

e)oświadcza, iż zapoznał się i akceptuje Regulamin Sklepu

7) Zamówione towary zostaną dostarczone do Zamawiającego maksymalnie w przeciągu 14 dni roboczych od dnia przyjęcia płatności oraz zamówienia do realizacji.

8) Koszt dostawy pokrywa Zamawiający. Koszt dostawy zależy od wybranego przez Zamawiającego sposobu dostawy i płatności. Aktualne koszty dostawy:

– kurier  (TĘCZA) – 13 zł.

 – kurier  (małe i średnie gabaryty) – 25 zł.

– kurier  (duże gabaryty ) – 29zł.

9) Ceny w Sklepie wyrażone są w złotych.

10) Obowiązują ceny z chwili złożenia zamówienia uwidocznione przy zdjęciu lub opisie zamawianego produktu.

11) Promocje w Sklepie nie podlegają łączeniu, o ile regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.

12) W przypadku niedostępności zamówionego  produktu, w szczególności z uwagi na chwilowy brak towaru w  magazynie bądź wyczerpanie zapasów danego produktu, Zamawiający jest niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie 30 dni, informowany o tym przez Biuro Obsługi Klienta drogą telefoniczną lub elektroniczną w celu zasygnalizowania problemu i zaproponowania alternatywnego produktu (świadczenia zastępczego), odpowiadającego tej samej jakości i przeznaczeniu pierwotnie zamówionego produktu oraz za tę samą cenę lub anulowania zamówienia, rozumianego jako odstąpienie od umowy, o której mowa w pkt 3) powyżej.

13) Propozycja Sklepu, o której mowa w pkt 12) powyżej nie jest wiążąca dla Zamawiającego i tym samym  ma on prawo nie przyjąć świadczenia zastępczego i odstąpi

od umowy, o czym zostanie poinformowany przez Sklep. W takim przypadku, koszt zwrotu produktu ponosi Sklep.

14) Produkty w sklepie www.lamili.pl nie są zabawkami, stanowią one akcesoria, mebelki oraz dodatki do wystroju wnętrz.

15) Akceptacja Regulaminu oznacza także wyrażenie zgody na przesyłanie faktur elektronicznych w rozumieniu art. 106n ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2014 r. o podatku od towarów i usług, Dz.U.2011 nr 177 poz. 1054 z późniejszymi zmianami.

IV. Formy płatności

1) Dokonując zakupu w Sklepie Zamawiający ma możliwość skorzystania – wg własnego wyboru – z następujących form płatności:

a) PRZELEW BANKOWY – na rachunek:

Lamili Lidia Skawska ,ul.Kamienne Pole 19 34-435 Frydman

ING Bank  nr konta 16 1050 1445 1000 0092 5536 7956

2) Wszelkie płatności następują poprzez zapłatę sumy nominalnej wyrażonej w złotych polskich. W przypadku, gdy płatność za  zamówienie została wykonana z rachunku bankowego prowadzonego w walucie obcej zwrot należności zostanie zrealizowany na wskazany rachunek bankowy w polskich złotych.

V. Reklamacje

1) Prosimy o sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera, przy uszkodzeniu towaru prosimy spisa

protokół szkody (jest to dowód na ubieganie się o reklamację).

2) Zamawiający może zgłosi

reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową drogą elektroniczną w Biurze Obsługi Klienta.

3) Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawiera

opis reklamacji oraz dokument potwierdzający nabycie reklamowanego towaru w Sklepie (kopia paragonu, potwierdzenie przelewu z rachunku bankowego, etc.). Należy wysł

reklamację na email biuro@lamili.pl w tytule wiadomość REKLAMACJA

4) Jednocześnie należy przesł

reklamowany towar na adres:

Lamili Lidia Skawska ul.Kamienne Pole 19 34-435 Frydman

5) Sklep w ciągu 14 (czternastu) dni ustosunkuje się do reklamacji Zamawiającego i powiadomi go drogą elektroniczną o sposobie jej rozstrzygnięcia.

6) Jeżeli towar ma wadę, Zamawiający może żąda

obniżenia ceny albo odstąpi

od umowy, chyba że Sklep niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Zamawiającego wymieni wadliwy towar na wolny od wad lub go naprawi. Ograniczenie to nie ma zastosowania jeżeli towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sklep albo Sklep nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany lub naprawy towaru.

7) Zamawiający może zamiast zaproponowanej przez Sklep naprawy towaru żąda

jego wymiany lub zamiast wymiany żąda naprawy, chyba że doprowadzenie towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Zamawiającego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sklep. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Zamawiającego inny sposób zaspokojenia.

8) Obniżona cena powinna pozostawać

w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru z wadą pozostaje do wartości towaru bez wady.

9) Zamiast żądania obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy, Zamawiający ma prawo żąda wymiany lub naprawy towaru. Sklep może odmówizadośćuczynienia żądaniu Zamawiającego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową towaru wadliwego w sposób wybrany przez Zamawiającego jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.

10) Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji Sklep – w zależności od sposobu załatwienia reklamacji  –  odsyła pełnowartościowy produkt na swój koszt na adres podany przez Zamawiającego, zwraca odpowiednią część ceny w związku z jej obniżeniem lub, w przypadku odstąpienia od umowy, zwraca należność za reklamowany towar w ciągu 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.

VI. Odstąpienie od umowy zawartej na odległość

1) Zwrotowi nie podlegają towary. Wszystkie zamówienie wykonywane są na specjalne zamówienie Klienta.

VII. Ochrona danych osobowych (VI)

  1. Administratorem danych osobowych Zamawiającego jest Lamili Lidia Skawska z siedzibą 34-435 Frydman, ul.Kamienne Pole 19
  2. Dane osobowe przekazywane przez klienta podczas rejestracji w formularzu wykorzystywane są przez sprzedawcę wyłącznie w celu realizacji zamówień oraz rezerwacji towarów.

  3. Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych, Klienci Sklepu mają m. in. prawo do wglądu w swoje dane, poprawiania swoich danych oraz żądania usunięcia danych z bazy.

  4. Klient może również wyrazić zgodę na otrzymywanie od Sprzedawcy informacji o charakterze reklamowym i handlowym, w tym za pomocą komunikacji elektronicznej.

IX. Zmiany Regulaminu

1) Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień Regulaminu z ważnych przyczyn, obejmujących:

– zmiany przepisów prawa w zakresie, w jakim jest to konieczne do dostosowania postanowień Regulaminu do nowych przepisów prawa;

– zmiany oraz aktualizacji danych dotyczących Sklepu, w tym w szczególności firmy, danych teleadresowych, formy prawnej właściciela Sklepu, w zakresie w jakim jest to konieczne do dostosowania postanowień Regulaminu do wymogów prawnych.

2) Korzystający ze Sklepu zostaną poinformowani o zmianach w Regulaminie poprzez umieszczenie informacji o zmianach na stronie www.lamili.pl  oraz w przypadku zarejestrowanych Zamawiających – przesłanie informacji o zmianie na adres e-mailowy podany przez Zamawiającego podczas procesu rejestracji.

3) Zmiany wchodzą w życie w terminie 1 miesiąca od ich opublikowania w sposób opisany w pkt 2 powyżej, przy czym Zamawiający ma prawo wypowiedzienia

w tym samym terminie umowę wiążącą go ze Sklepem i tym samym  zlikwidować swoje Konto. Wypowiedzenie umowy ze Sklepem i związana z tym likwidacja Konta ma skutek natychmiastowy i nie ma wpływu na złożone wcześniej zamówienia, które zostaną zrealizowane według dotychczasowych postanowień Regulaminu.

4) Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian Regulaminu będą realizowane według dotychczasowych postanowień Regulaminu (tj. według postanowień Regulaminu

X. Postanowienia końcowe

1) Regulamin dostępny jest na stronie www.lamili.pl

2)W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014r o prawach konsumenta. Postanowienia niniejszego regulaminu nie naruszają praw konsumenta z tytułu niezgodności towaru z umową.

3)Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. O każdej zmianie regulaminu sprzedawca powiadomi klientów poprzez umieszczenie komunikatu na stronie internetowej www.lamili.pl

4)Spory pomiędzy sprzedawcą a klientem będącym konsumentem rozstrzygane będą przez Sąd Powszechny właściwy według przepisów Kodeksu Postępowania Cywilnego.

Scroll to Top